Marketing workshop

Marketingworkshop

Met een marketingworkshop bepalen we vooraf welk doel met de workshop gerealiseerd moet worden. Tijdens de workshop gaan de deelnemers gezamenlijk en individueel aan de slag met de SWOT, het imago, de positionering en de kernwaarden. Afhankelijk van de uitkomsten tijdens de workshop worden ter plekke extra onderdelen ingezet om een optimaal resultaat te bereiken. De uitkomsten en afgesproken acties van de marketingworkshop worden schriftelijk teruggekoppeld.

Project uit de praktijk ‘Een marketingworkshop met het MT gaf helderheid’
“Vanuit diverse kwantitatieve klanttevredenheidsonderzoeken kwam een score van tussen de 6 en de 7. Deze uitkomst maakte onvoldoende duidelijk wat er anders moest. We hebben toen Papilio Marketingoplossingen ingeschakeld en zijn gestart met een SWOT-sessie met het management. Deze SWOT-analyse in combinatie met een kwalitatief klantenonderzoek maakte helder welke zaken we konden verbeteren. Vooral het duidelijk positioneren van ons bedrijf met waarden, die voor klanten daadwerkelijk iets opleveren, bleek een goede zet! We kregen het inzicht dat er verbinding gemaakt moest worden tussen de marketingstrategie en de cultuur binnen onze organisatie. De samenwerking met Papilio heeft ons enorm geïnspireerd en het enthousiasme en de overtuiging waarmee zij ons hebben begeleid, heeft bijgedragen aan het behalen van onze ambitieuze doelstelling.”

Klanten zeggen

Quotes

Met een nuchtere, professionele kijk op zaken en met gevoel voor onze technische omgeving, wordt er kritisch meegedacht bij het nemen van strategische stappen.

— Peter Rooks
Algemeen directeur van Veld Koeltechniek BV


Bel mij!


Offerte aanvragen


Aanmelden nieuwsbrief